
Лише на перший погляд здається, що побудувати ділові відносини так, щоб вони приносили користь і ніяк не шкодили справі — просто.
Насправді етика ділових відносин дуже складна, можна порівняти її з найтоншим кришталем: один необережний жест і ось уже кришталь вщент розбитий і скільки його не склеюються толку не буде.
Щось схоже і в ділових відносинах, особливо це стосується ділових жінок, адже їм доводиться спілкуватися з багатьма людьми. Від уміння дотримувати дистанцію і знань азів психології залежить кар’єра і успіх, тому саме на цьому і варто загострити увагу.
Перш за все потрібно розуміти різницю між простим спілкуванням і діловим, ніколи не змішуючи їх в одне ціле. Ділове спілкування направлено тільки на спільну справу і всі розмови повинні зводитися до того, як досягти цієї мети. В такому спілкуванні вам обов’язково знадобитися засвоїти і те, що в світі бізнесу не можна тупнути ніжкою і сказати «я хочу», тому обом сторонам або якоїсь однієї, заради прибутку і вигоди, доцільно вміти знаходити компроміс, іноді вам доведеться чимось пожертвувати заради фінансового благополуччя кампанії або просування в кар’єрі.
Психологія ділових відносин
Суть самих ділових відносин зводиться до матеріальної вигоди, без емоцій і особистого сприйняття — тільки бізнес і, як кажуть, нічого особистого. Багато в чому жінці складніше зробити кар’єру і вибудувати взаємини правильно, однак, у неї є сильний козир, яким необхідно користуватися — інтуїція. Саме вона підкаже хто сидить перед вами: акула бізнесу, не вміє поступатися або ж людина, з яким не можна взагалі мати ніяких справ, хоч він здається надійним.
Пропонуючи компроміс, потрібно чітко прорахувати всі можливі варіанти вигоди і наслідки, причому для обох сторін, інакше діалог зайде в глухий кут. Важливо пам’ятати, що ваш опонент повинен ясно розуміти, що перед ним не жінка, а діловий партнер, тоді простіше буде вибудовувати лінію спілкування.
Але етика ділових відносин потрібна не тільки в спілкуванні з партнерами, вона потрібна також при вибудовуванні взаємин з колективом. Діловій жінці необхідно розуміти, що дружба і бізнес рідко поєднуються, тому в межах офісу кампанії не варто заводити друзів. Нехай будуть приятельські стосунки з кимось із співробітників, які розуміють і тепліші, але дистанція повинна дотримуватися завжди, особливо якщо ви займаєте керівну посаду.
Адже не виключено, що дехто захоче з вами зблизитися саме через те, що ви, наприклад, можете допомогти просунутися по службі. Не менш важливим є те, що зайва інформація, висловлена ??в пориві одкровення товариша по службі або підлеглому, може нашкодити або навіть вбити всю вашу кар’єру.
У світі бізнесу безліч підводних рифів і каменів, проте, якщо правильно підходити до вирішення питань і дотримуватися етику, багато можна обійти.
Психологія ділових відносин: 0 comments
Add comments
Для отправки комментария вам необходимо авторизоваться.