
Дорогі читачі хочу Вам розповісти про деякі комунікаційних проблеми виникають при спілкуванні між співрозмовниками.
Однією з таким проблем є невміння СЛУХАТИ один одного.
Психологи з’ясували, що близько 60% конфліктних ситуацій між людьми виникає через проблеми комунікативних особливостей.
Я думаю що Вам часто доводилося чути, а може Ви і самі це говорили, що є люди, з якими приємно спілкуватися. А чи не замислювалися Ви якими якостями володіє та людина з якою приємно спілкуватися? Може він ясно і зрозуміло викладає свої думки, або знає відповіді на всі питання? Звичайно ж ні!
Він перш за все вміє уважно і з терпимістю слухати! Про нього можуть говорити як про приємне співрозмовникові, а насправді він можливо при розмові і рота не розкриває, і смиренно і що важливо з цікавістю слухає те, що Ви йому розповідаєте.
Так влаштований наш світ, що соціум цінує тих, хто їх вислуховує!
Подумайте тільки, що при уважному і терплячому спілкуванні з співрозмовником ми тим самим даємо йому зрозуміти наступне:
- Його думка важлива для Вас,
- Вам це цікаво,
- Вас цікавлять думки та міркування співрозмовника,
- Ви йому довіряєте.
Теж саме дають нам зрозуміти і наші співрозмовники. Адже коли слухають людини, то він відчуває себе і свою думку важливим і значущим.
Для того щоб поліпшити своє вміння слухати, я Вам дам кілька простих порад. Але хочу Вас попередити, що виконання всіх моїх рекомендацій не обов’язково, адже все залежить від самодисципліни кожної окремої людини.
- намагайтеся не переривати і не перебивати співрозмовника (розумію що важко буває в деяких випадках, але все ж).
- Чи не поглядайте на годинник, це буде виглядати як ніби Ви бажаєте швидше позбутися його (а якщо потрібно подивитися на годинник то постарайтеся зробити це непомітно).
- Чи не намагайтеся закінчувати пропозиції за співрозмовника, перервавши його Ви тим самим відбиваєте у нього бажання продовжити спілкування з Вами.
- намагайтеся дочекатися відповіді коли ставите запитання, багато втрачають це при спілкуванні, мотивуючи своє не очікування, виникненням півхвилинної паузи (але раз людина мовчить, значить він розмірковує про відповідь на Ваше питання, а це повірте мені дуже добре).
- поза при бесіді дуже важлива, намагайтеся сидіти прямо, трохи нахилившись вперед (це говорить що Ви зацікавлені).
- також важливий візуальний контакт.
- обов’язково при бесіді повертайтеся до співрозмовника особою.
- не забувайте кивати, це ефективний спосіб показати співрозмовнику що Ви уважно слухаєте його.
- не соромтеся і задавайте уточнюючі питання, ви не в якому разі не будете виглядати нерозумно, а справите враження людини, який не пропускає найважливіші моменти бесіди.
Уміння слухати один одного: 0 comments
Add comments
Для отправки комментария вам необходимо авторизоваться.